There's a party in the USA




vintage Pink Floyd ko cykeltrøje // Adidas shorts // ASOS solbriller // Nike sko // HUF sokker // bindi fra eBay
vintage Pink Floyd cow bicycle shirt // Adidas shorts //  ASOS sunglasses // Nike shoes // HUF socks // bindi from eBay

okay, jeg er virkelig ked af, at jeg ikke har været så aktiv på den her blog, men her er der et nyt indlæg! Jeg er lige nu i USA med min veninde, Line, og her er et par billeder af mig i Universal Studios. Jeg fandt den her vildt seje ko bluse i en vintage butik i Los Angeles for et par dage siden og jeg er helt forgabt i den!

Okay so I'm really sorry for not being as active on this blog, but here's a new post! I'm currently in the US with my friend, Line, and here's some pictures of me at Universal Studios. I found this awesome cow shirt in a vintage store in Los Angeles a few days ago and I am absolutely in love with it!

- frederik lund lyreskov
-
-
-