Wild Style LA by Joyrich











>>> !!!! jeg | er | forelsket !!!! <<<
Da jeg gik rundt i Los Angeles stødte jeg på den her butik, som nu er min yndlingsbutik i hele verden. Den hedder Wild Style LA og den have så mange af mine yndlingsmærker så som KTZ, Katy Eary, Jeremy Scott, Versace, Gerlan Jeans, W.I.A. Collections osv. Hvis det ikke var fordi jeg var så fattig, som jeg er, ville jeg have brugt alle mine penge i den ene butik. Hvis du nogensinde kommer til Los Angeles, så skulle du helt klart besøge den her butik! Den ligger på 7703 Melrose Ave, Los Angeles, CA - lige overfor Joyrich butikken, som forresten også er et af mine yndlingsmærker.

>>> !!!! i | am | in | love !!!! <<<
While walking around in Los Angeles I stumbled upon this store which is now my favorite store in the whole wide world. It's called wild style LA and it had so many of my favorite brands like KTZ, Katy Eary, Jeremy Scott, Versace, Gerlan Jeans, W.I.A. Collections and so on! If I wasn't as broke as I am, I would have spent all my money in that store. If you ever come to Los Angeles you should definitely pay this store a visit! It's on 7703 Melrose Ave, Los Angeles, CA - just across the Joyrich store, which is also one of my favorite brands!

- frederik lund lyreskov
-
-
-