Fire it up



Metal Heaven langærmet t-shirt // Cheap Monday jeans // Nike sko
Metal Heaven long sleeve t-shirt // Cheap Monday jeans // Nike shoes

Efteråret har virkelig ramt Danmark! Jeg købte den har langærmede t-shirt på eBay for et stykke tid siden, men jeg har aldrig rigtig brugt den og den blev lidt væk i mit skab. Men jeg fandt den igen her den anden dag og jeg kunne ikke tro, at jeg aldrig havde haft den på! Jeg kan virkelig godt lide, at ilden ser så ægte ud og så er den så nem at style. Nå men jeg håber, at I nyder efteråret - lige nu her i Danmark er der en kæmpe storm!

So fall has really hit denmark! I bought this long sleeve t-shirt at eBay while ago but i never really used it and it kinda got lost in my closet, but I found it the other day and I couldn't believe that I've never had on! I really like that the fire looks so real and that it's so easy to style! Anyway I hope you're enjoying fall - currently in Denmark there's a huge storm!


- frederik lund lyreskov
-
-
-