On the hunt for the skrilla




Controversial Treatment sweatshirt + sweatpants // Littered Nation halskæde // Buffalo sko
Controversial Treatment sweatshirt + sweatpants // Littered Nation necklace // Buffalo boots



Jeg købte den her vilde sweatshirt med matchende sweatpants + halskæden i en lille bitte gemt butik i downtown LA, som hed Round 2 LA. Designerne er ret ukendte up-and-coming designers og både ejeren af butikken + designerne er rigtig seje og flinke - især designeren af Littered Nation Jewelry. Kun få dage efter jeg kom hjem fra USA blev min halskæde stjålet af en hjernedød idiot. Lige efter det var sket tilbød designeren et tilbud en ny halskæde + hun sendte mig en ekstra halskæde og en ekstra hue. Du burde helt klart kigge på hendes Etsy - hun har nogle ret seje ting! Link her.
Jeg ved ikke, om der overhovedet er nogen der kigger på min blog mere, siden jeg havde en pause fra bloggerverdenen. Men jeg er tilbage og det føles godt! Hvis du læser det her, så mange tak!! (◡‿◡✿)

I bought this rad sweatshirt with matching sweatpants + the necklace in a tiny store hidden in downtown LA called Round 2 LA. The designers are kinda unknown up-and-coming designers and both the store owner + designers are really cool and really kind - especially the designer of Littered Nation Jewelry. Just a few days after I got home from the US my chain was snatched by some scumbag idiot. Right after that the designer offered me discount on a new chain + she send my an extra necklace and an extra beanie. You should definitely check her etsy account out - she has some rad stuff!! Link here
I dont know if anyone even looks at my blog anymore since my break from the blogosphere, but I'm back and it feels good! If you're reading this, then thank you very much!! (◡‿◡✿)


- frederik lund lyreskov
-
-
-