Ready for whatever, was trained to maintain



Dimepiece top // ASOS shorts // Nike sokker // Schuh holografiske sko // IZOD solbriller // Indisk næsesmykke
Dimepiece top // ASOS shorts // Nike socks // Schuh holographic shoes // IZOD sunglasses // Indian nose jewelry


Jeg er helt oppe at køre over den her top! Jeg elsker, at den er lang bagpå og kort foran - jeg købte den i en cool lille butik i downtown LA, der hed Haus of Love, du kan besøge deres hjemmeside her. Jeg lærte ejeren at kende og hun inviterede mig og min ven til en fest i downtown LA. Før festen drak vi hvid vin med Kelly (ejeren af butikken) og Asia (en af designerne af Once Youth, hvilket er et af mine yndlingsmærker! Du kan besøge deres hjemmeside her.) Nå men vi tog til festen og den var så cool. Det var i den her undergrundskælder og der var så mange seje og interessante mennesker + Mykki Blanco og Kesh optrådte!
Det her nok sidste gang jeg har shorts på i år. Det er begyndt at blive så koldt her i lille bitte Danmark - øv!

I am so excited about this top! I love that it's long on the back and short in the front - I bought it in a cool little store in downtown LA called Haus of Love, you can visit their website here. I got to know the owner and she invited me and my friend to a party in downtown LA. Before the party we drank white wine with Kelly (the shop owner) and Asia (one of the designers of Once Youth, which is one of my favorite brands! You can visit their website here.) Anyway we went to the party and it was so cool. It was in this underground basement and there was so many cool and interesting people + Mykki blanco and Kesh performed!
this is probably the last time i'll wear shorts this year. it's getting so cold here in tiny denmark - it sucks!

- frederik lund lyreskov
-
-
-