Guns go off when I enter the building




vintage Puma vest // Mango rullekrave // Littered Nation halskæde // Adidas bukser // Buffalo sko // IZOD solbriller
vintage Puma vest // Mango turtleneck // Littered Nation necklace // Adidas pants // Buffalo boots // IZOD sunglasses

Undskyld, at jeg altid har de her solbriller på. Jeg kan bare virkelig godt lide dem og jeg føler at, de sætter prikken over i'et på alle de outfits jeg har på. Lige for tiden er jeg rigtig vild med rullekraver - de er bare sådan et alsidigt stykke tøj. Du kan have en på sammen med næsten alt - det kan være formelt og afslappet. I kommer nok til at se mange flere outfits med rullekraver i fremtiden!

Sorry I'm always wearing these sunglasses. I just really love them and I really feel like they're able to complete every outfit that i wear. Currently I'm really into turtlenecks - they're such a versatile piece of clothing. You can wear it with almost everything - it's able to be both formal and casual.
In the future, you're probably going to see a lot of outfits featuring turtlenecks!



- Frederik Lund Lyreskov
-
-
-