On that upper echelon




Vintage vendbar jakke // Nar from LA t-shirt // Littered Nation halskæde // Adidas bukser  // Nike sko
Vintage reversible jacket // Nar from LA t-shirt // Littered Nation necklace // Adidas pants // Nike shoes

Jeg er virkelig en doven blogger - jeg bliver nødt til at tage mig sammen, undskyld! Men her er der et nyt indlæg! Da jeg var i LA fandt jeg den her mega seje vendbare jakke i en kæmpe stor vintage butik (billede nedenunder) Der var så meget flot tøj og jeg brugte sådan 2500kr kun i den butik. Nå, men jeg blev forelsket i den her jakke med samme! På den ene side er den sort og gul med kinesiske guld drager broderet på forsiden såvel som på bagsiden. På den anden side er den hvid og en gullig råhvid med kinesiske tigre broderet foran såvel som på bagsiden.

I am such a lazy blogger - I really need to step my game up, sorry! But yeah here's a new post! When I was in LA I found this awesome reversible jacket at a huuuuge vintage store! (picture below) There were such much nice clothing and i spent like $500 only at that store. Anyways I feel in love with this jacket right away! On the one side it's black and yellow with Chinese gold dragons embroidered on the front as well as on the back. On the other side it's white and a yellowish off-white color with Chinese tigers embroidered on the front as well as on the back.



- frederik lund lyreskov
-
-
-