LOL smiley face have a nicey day



O-mighty trøje // Vintage shorts // Nike sokker // Vintage Nike Air Max sko // O-mighty rygsæk
O-mighty shirt // Vintage shorts // Nike socks // Vintage Nike Air Max shoes // O-mighty backpack

Jeg er tilbage! Efter næsten et års pause er jeg tilbage på bloggen. Der er sket en masse i mit liv, så har ikke haft så meget tid og inspirtation til at blogge. Jeg er flyttet til København, har arbejdet for Amensty, men arbejder nu for Baresso i stedet. Jeg har fået mig en kæreste og selvfølgelig og så en masse nyt tøj, som jeg glæder mig til at vise jer! Sommeren er næsten ovre, men I kan stadig lige nå, at få et sommer outfit her. 

I'm back! After almost a year away from the blog, I'm back! There's happened so many things in my life so I haven't really had the time or inspiration to blog. I've moved to Copenhagen, been working for Amnesty and am now working for Baresso (a Danish coffee bar). I've got myself a boyfriend and a lot of new clothes which I'm dying to show you! The summer is almost over, but there's still a little time to show you a summer outfit right here.

- Frederik Lund Lyreskov

-
-
-