Alex Chard

Jeg har set hans tøj et par gange før på tumblr og andre sider og fra første øjekast var jeg forelsket. Alex Chard er en up and coming designer og jeg er vild med den måde hvorpå han leger med forskelligt slags stof, print, plastik og pels. Jeg faldt lige over en interessant artikel om ham og efter at have læst om hans kreative process, er jeg kun blevet mere interesseret og inspireret. Jeg kan virkelig relatere til ham. Du kan læse artiklen fra Modeconnect.com her. 
Jeg tror, at Alex Chard helt klart er en, som man skal holde øje med i fremtidens mode.

I've seen his clothes a few times on tumblr and other websites and from first glance i was in love. Alex Chard is an up and coming designer and I adore they way he plays with different fabrics, prints, plastic and fur. I just read an interesting article about him and after learning about his creative journey I find him even more interesting and inspirational. I can relate to him. You can read the article from Modeconnect.com here.
I think that Alex Chard is definitely one to watch in the future of fashion. 






- Frederik Lund Lyreskov

-
-
-