CPHFW AW15 favs 1

Sidste uge var en skør og travlt uge. Jeg har set en masse spændende shows og et par ikke så spændende shows, men alt i alt var det en rigtig god modeuge! Jeg mødte en masse nye mennesker, var til en masse sjove fester og havde en masse flot tøj på! (Skal nok lige se om jeg kan finde nogle billeder af mine outfits) Jeg har tænkt mig at lave et par blog indlæg om mine yndlings looks fra de shows jeg var til. Et show jeg blev virkelig overrasket var VIA Design AW15. Showet bestod af 12 nyudklækkede designere, som hver især havde deres tre stærkeste kreationer på catwalken. Det har været svært at finde ud af, hvilke designere, der har designet hvilket tøj, men jeg fandt i hvert fald en; den designeren jeg syntes mest om: Mille Halkjær Thisted. Hun står bag de første to outfits. De sidste tre outfits ved jeg desværre ikke hvem har lavet. Men hvis I ved noget, så må I gerne lige tage fat i mig! 

Last week was a crazy busy week. I've seen a lot of exciting shows and a few not so exciting shows, but overall it was an amazing fashion week! I met a lot of new interesting people, was at a lot of fun parties and wore a lot of cool clothes! (I'll just see if I'm able to find some pictures of my outfits) I want to make a few blog posts about some of my favorite looks from the shows i attended. A show which really surprised me was VIA Design AW15. The show was made of 12 newly hatched designers who each had their three strongest creations on the runway. It has been very hard to figure out which designers made which looks, but I did manage to find one; the designer I liked the most: Mille Halkjær Thisted. She's behind the first two outfits. I unfortunately don't know who's behind the last three outfits. But if you know something, hit me up! 






- Frederik Lund Lyreskov

-
-
-