CPHFW AW15 favs 3

Asger Juel Larsen er selvfølgelig en favorit igen denne sæson. Hans AW15 show var præget af stærke silhuetter, falsk pels og lange jakker. Jeg er helt vild med det røde falske pels og guld jakken. Den sorte lange jakke kan jeg også meget godt lide - den minder lidt om Matrix, hvilket er fucking cool! Anyways - jeg vil lade billederne tale for sig selv og begynde at spare sammen til en af de falske pelse fra denne kollektion. Jeg glæder mig allerede til næste sæson.

Of course Asger Juel Larsen was a favorite again this season. His AW15 show was characterized by strong silhouettes, faux fur and long jackets. I am in love with the red faux fur and the gold jacket. The long black jacket is also a favorite - it reminds me a bit of Matrix which is fucking cool! Anyways - I'll let the pictures speak for themselves and start saving up for one of the faux furs from this collection. I'm already looking forward to the next season






- Frederik Lund Lyreskov

-
-
-