CPHFW AW15 favs 2

Der er to designere mere jeg vil tale om er Han Kjøbenhavn (de første to billeder) og Henrik Silvius (de sidste tre billeder). Han Kjøbenhavn havde et helt fantastisk show, man kedede sig ikke på noget tidspunkt og selvom tøjet ikke rigtig er min stil, så var jeg helt fortryllet. Hvis jeg skulle have noget helt enkelt, flot kvalitetsherretøj, så skulle det helt klart være fra Han Kjøbenhavn. Specielt den gule jakke er jeg helt vild med! 
Denne sæson var kun Henrik Silvius' 2. modeshow og han skuffer i den grad ikke. Igen i år ligner hans modeller Ken dukker, med flot tøj der komplimenterer mandekroppen godt. Den blå trøje og den grå rullekrave lignende ting er jeg helt vilde med. Dette var helt klart et af de bedste shows - både fordi jeg fik lov til at sidde front row, men også fordi at kollektionen bare var fantastisk. Jeg glæder mig til at se hvad Henrik Silvius har oppe i ærmet til næste sæson! 

There's two more designers that I want to highlight is Han Kjøbenhavn (the first two pictures) and Henrik Silvius (the last three pictures). Han Kjøbenhavn had an amazing show and you weren't bored at any time and even though the clothes aren't really my style I was still engaged. If I had to get some really simple, beautiful quality mens clothes it would definitely be from Han Kjøbenhavn. I am especially in love with the yellow jacket! 
This season was only Henrik Silvius' 2. fashion show and he certainly don't disappoint at all. Again this year his models are reminiscent of Ken dolls with beautiful clothes which really compliment the male body. I am living for the blue shirt and the turtle neck like thing. This was definitely one of the best shows - both because I was allowed to sit front row, but also because the collection was just entirely amazing. I'm really looking forward to seeing what Henrik Silvius has up his sleeve the next season! 






- Frederik Lund Lyreskov

-
-
-