Voulez-vous

Jeg er lige i øjeblikket i Paris med nogle venner fra gymnasiet. Vi har primært været en masse i byen og ransaget samtlige vintage butikker. Desværre har jeg indtil videre ikke rigtig fundet noget endnu, som bare skulle med mig hjem. Jeg fandt en butik med pelse til 10€, hvilket jeg stadig overvejer - det er jo bare ikke rigtig sæson for pels lige nu. Jeg har fået en af mine venner, til at tage et par billeder af mig hernede. 

I'm in Paris at the moment with some friends from high school. We've mostly been clubbing a lot and raided several vintage shops. Unfortunately I haven't found anything yet that just needed to go home with me. I found a shop with faux furs for 10€ which I'm still considering - but it's just not season for fur at the moment. I've gotten one of my friends to take a couple of pics of me here in Paris. 


Whatever21 trøje // Cheap Monday jeans // Buffalo støvler // Cos jakke // Adidas rygsæk // vintage solbriller
Whatever21 shirt // Cheap Monday jeans // Buffalo boots // Cos jacket // Adidas bagpack // vintage sunglasses

Picture by Sebastian T. Thorsted

- Frederik Lund Lyreskov
-
-
-