As-salamu alaykum no oink for me

Her er lige et sidste par billeder fra da jeg var i Paris. Jeg fandt den flotte udstilling på Pompidou, desværre glemte jeg at finde ud af, hvem der har lavet det. Jeg har en ting for sølvfarvede jakker, så jeg blev virkelig glad, da jeg fik denne jakke af min mor i julegave. Jeg skal til New York om lidt over en uge, så jeg håber på, at kunne få taget nogle billeder til bloggen derovre. 

Here's some more pictures of when I was in Paris. I found this beautiful exhibition at Pompidou, unfortunately I forgot to find out who made it. I have a thing for silver colored jackets, so I was so excited when my mon got me this jacket for christmas. I'm going to New York in a bit over a week so I hope to get some pictures taken there for the blog. 


Supershop 24hrs jakke // Genbrugs trøje // Asos jeans // Buffalo støvler
Supershop 24hrs jacket // Second hand sweater // Asos jeans // Buffalo boots  

Picture by Sebastian T. Thorsted

- Frederik Lund Lyreskov

-
-
-