TBT CPHFW AW15

Bedre sent end aldrig, er det ikke det man siger? Jeg har lige samlet en masse billeder af mig fra Københavns sidste modeuge, som jeg aldrig fik lagt ud. Jeg beklager at billederne har så forskellige dimensioner, men jeg har bare fundet dem rundt omkring på internettet. Jeg har prøvet at ligge dem op i kronologisk rækkefølge. 
Den første dag havde jeg en t-shirt på, som jeg selv havde lavet med holografisk transfer paper, hvor jeg havde klippet det ud sådan, så det skulle ligne en muskuløs, holografisk overkrop.
Dag nummer to var helt hvid og pelset. Jeg havde længe gået med tanken om en pels med matchende benvarmere og tænkte at det var et godt tidspunkt at prøve idéen af på. 
Den tredje og sidste dag var helt sort og jeg havde for tredje dag i træk min Monki taske med rundt over alt. 

Better late than never, isn't that what you say? I just gathered a bunch of pictures of me from the last fashion week in Copenhagen, that I never got to upload. I'm sorry that the dimensions vary that much, but I just found out and about on the internet. I tried to upload them chronically.  
The first day I wore a t-shirt I made myself with holographic transfer paper, where I cut it out so that it would look like a muscular, holographic torso.
Day number two was all white and furry. For a long time I had thought about a fur coat with matching leg warmers and I thought this was a great opportunity to try the idea.
The third and last day was all black and for the third day in a row I had my Monki bag with me every where. 




Hjemmelavet t-shirt // Bomberjacket fra eBay // Kappa bukser // Monki taske
Homemade t-shirt // bomberjacket from eBay // Kappa pants // Monki bag





Benvarmere + pels fra eBay // Buffalo støvler // ASOS jeans // Vintage solbriller + trøje // Monki taske
Leg warmers + fur from eBay // Buffalo boots // ASOS jeans // Vintage sunglasses + shirt // Monki bag



Bomberjacket fra eBay // Weekday trøje // Monki taske
Bomberjacket from eBay // Weekday shirt // Monki bag

- Frederik Lund Lyreskov
-
-
-