CPHFW SS16 favs 3 - the elegant ladies.

Freya Dalsjø og Mark Kenly Domino Tan også meget kendte navne til fashion week. De er begge kendte for at lave smukt tøj til kvinder og det gjorde de igen denne sæson. De viste begge flowy og elegant tøj og de begge imponerede mig meget. 
Freya Dalsjø overraskede mig især denne sæson. Hun er jo kendt for at bruge mange farver og for hendes smukke prints, men denne sæson var meget nude og meget sensuel. Showet var meget sexet og modellerne lignede nogle, der var på vej hen til deres mand for at forføre dem. Der var bare en speciel stemning til showet, som jeg virkelig godt kunne lide! 
Mark Kenly Domino Tan imponerer mig nærmest hele tiden med hans store og smukke kjoler og det gjorde han selvfølgelig igen denne sæson. Han bruge også en masse nude farver og jeg var ret vild med de stoffer han havde brugt. Han har helt klart gjort mig nysgerrig omkring næste sæson!

Freya Dalsjø and Mark Kenly Domino Tan are pretty much household names at fashion week as well. They're both known for making beautiful womenswear and they did so again this season. They both showed flowy and elegant clothes and they both impressed me.
Freya Dalsjø surprised me especially this season. She's known for all of her colors and beautiful prints but this season she kept it very nude and very sensual. The show was very sexy and the models were looking like they were on their way to seduce their husbands. There was just this special feeling about the show and I really liked it! 
Mark Kenly Domino Tan pretty much always impresses me with his big and beautiful dresses and he did it again this season. He used a lot of nude colors as well and I really like the fabrics he used. He definitely made me curious about the next season!





- Frederik Lund Lyreskov

-
-
-