Renegade boy

Det her outfit havde jeg på den første dag til fashion week. Jeg havde en fantastisk sommer og jeg fik rejst en del mere, end jeg plejer. Jeg fandt en kæmpe stor butik i SoHo, New York, som hed Pearl Market, hvor de havde så mange flotte kimonoer. Jeg var derinde i næsten to timer, fordi der var så mange spændende ting at kigge på! Jeg fandt den her hvide kimono og jeg blev nødt til at købe den. Jeg købte Adidas bokser bukser i Sydfrankrig og jeg synes virkelig de her to items går godt sammen! Jeg beklager den dårlige billedkvalitet, men det var lige det eneste billede, jeg lige kunne finde. 

This is the outfit I wore first day of fashion week. I had an amazing summer and i was traveling a lot more than I use to. I found this huge store in SoHo, New York called Pearl Market where they had so many amazing kimonos. I was in there for almost two hours because there was just so many things to look at! I found this white kimono in there and I had to buy it. I bought the Adidas boxer pants in a huge sportwear store in southern France and I really think these two items really look great together!
I'm sorry for the bad quality of the picture, but it was the only one I could find at the moment. 



Pearl Market kimono // H&M t-shirt // Adidas bukser // vintage sko // vintage solbriller
Pearl Market kimono // H&M t-shirt // Adidas pants // vintage shoes // vintage sunglasses

Picture by Mindgraphy for Vista La Calle

- Frederik Lund Lyreskov


-
-
-