Watch me like netflix

Den sidste dag til fashion week havde jeg det her flotte sæt fra Asger Juel Larsen på. Jeg fik det til jul sidste år og jeg har virkelig glædet mig til at have det på! Det er så let, flowy og behageligt at have på! Jeg har ledt efter de her Adidas springblade sko i lang tid og jeg fandt dem heldigvis i New York - det var også der jeg fandt den her solskærms ting! 

For the last day of fashion week I wore this amazing set from Asger Juel Larsen. I got for christmas last year and was so excited to finally wear it! It's so light, flowy and super comfy! I've been looking for these Adidas springblade shoes for such a long time and luckily I found them in New York - that's where i got the windsor/suncreen thing as well! 

Asger Juel Larsen sæt // Adidas sko // solskærm købt Chinatown, NYC
Asger Juel Larsen set // Adidas shoes // suncreen thing bought in Chinatown, NYC


- Frederik Lund Lyreskov

-
-
-