Symptom of my time

Her på det sidste har der været en loppemarkeder her i København. Jeg har været rundt til nogle af dem, men jeg fandt desværre ikke rigtig noget, som jeg kunne bruge. Mit indtryk var, at det var mest "mode rigtigt" tøj, der blev solgt. Der blev solgt meget lidt "rigtig" vintage tøj og det synes jeg er ret ærgerligt. Til gengæld ser man altid en masse spændende mennesker til loppemarkeder og man kan suge lidt inspiration til sig rundt omkring. Her er et billede af mig, da jeg gik rundt til Rita Blå's Loppemarked. 

Lately there's been a lot of flea markets here in Copenhagen. I've been to some of them, men unfortunately I didn't really find anything that I wanted. My impression was, that it was mostly "fashionable" clothes that were sold. There was very little "real" vintage clothes being sold and I think that's such a shame. On the other hand you always see a lot of interesting people at flea markets and you can draw a bit inspiration around there. Here's a picture of me when I was walking around at Rita Blå's flea market. 

Cheap Monday jeans // Buffalo sko // Vintage trøje + solbriller // Cos jakke // Adidas taske
Cheap Monday jeans // Buffalo boots // Vintage shirt + sunglasses // Cos jacket // Adidas bag

Picture by Nanna Bechtle for Soundvenue

-
-
-