Life in the vivid dream

Jeg har haft super travlt her på det sidste med skole og en masse andre ting. Dog har der været lidt tid til at få taget lidt billeder, og der skal nok komme flere i fremtiden. Det er ved at være vinter og det er jeg ikke fan af. Men Asger Juel Larsen er jeg til gengæld fan af. Jeg fandt denne her frakke til hans stock sale for lidt tid siden og den er jeg virkelig glad for. 

I've been super busy lately with school and a bunch of other stuff. Although there's been a little time to get some pictures taken and there's gonna be more in the future. It's almost winter and I'm not a fan. But I am a fan of Asger Juel Larsen. I found this coat at his stock sale a little while ago and I'm really happy that I got it.


Cheap Monday jeans // Buffalo sko // Samsøe Samsøe trøje // Asger Juel Larsen frakke
Cheap Monday jeans // Buffalo boots // Samsøe Samsøe shirt // Asger Juel Larsen coat


- Frederik Lund Lyreskov
-
-
-