Welcome to realiti

Det her vintervejr er så deprimerende. Jeg har den her tanktop, som en af mine yndlingskunstnere, Rubyetc, har lavet. Hun laver ret simple og fine tegninger og små tegneserier, som jeg er helt vild med. I kan tjekke hendes tumblr her - hun har lavet ret mange gode! Den tegning, der er på min tanktop er på billedet herunder. Sebastian, min bedste ven, tog nogle billeder af mig her den anden dag og jeg synes faktisk, at de er blevet super fine!

This winter weather is so depressing. I have this tanktop made by on of my favorite artists, Rubyetc. She makes quite simple and nice drawings and small cartoons, that I really really like. You can check out her tumblr here - she made quite a few good ones! The drawing on my tanktop is on the picture underneath. Sebastian, my best friend, took some pictures of me the other day and I actually think that they turned out really nice!





Genbrugs jakke // JBS rullekrave // Rubyetc tanktop // Cheap monday jeans // Genbrugs sko
Thrift store jacket // JBS turtleneck // Rubyetc tanktop // Cheap Monday jeans // Thrift store shoes


- Frederik Lund Lyreskov


-
-
-