CPHFW AW16 favs 2 - for the girls

Det var ikke kun mens wear som fangede min opmærksomhed denne modeuge. Der var bestemt også en masse flotte looks til pigerne og her er de looks, som jeg aller bedst kunne lide.
Selvfølgelig er Mark Kenly Domino Tan en af mine favoritter igen denne sæson. Jeg er helt vild med farven på jakken på det første billede, men jeg er især også vild med det røde outfit, hvor han leger med volumen forskellige steder. Jeg synes altid at Mark Kenly Domino Tan er god til at være nytænkende, mens han stadig holder det lidt mere classy.
En anden favorit var Barbara I Gongini. Normalt er hendes essens lidt for mørk og "rå" til mig, men denne sæson synes jeg, at hendes show var blandt de aller bedste. Hendes show var stadig ret mørkt, men hun sluttede det af med de flotteste hvide looks, som sagtens kunne minde lidt om Iris Van Herpen, som jeg er helt forgabt i. Jeg var i hvert fald super positivt overrasket over dette show!

It wasn't only mens wear that caught my attention this fashion week. There was definitely also a lot of amazing looks for the girls and here's the looks that I liked the best.
Mark Kenly Domino Tan is, of course, a favorite again this season. I am in love with the color of the coat on the first picture, but I'm also liking the red outfit, where he's playing with the volume different places. I think that Mark Kenly Domino Tan is so good at thinking in new directions while still keeping it a bit more classy.
Another favorite was Barbara I Gongini. Normally her essence is a bit too dark and "rough" for me, but this season I thought her show was among the top best shows. Her show was still quite dark, men she ended it with the most beautiful white looks, which could easily remind you a bit of Iris Van Herpen, who I completely adore. I was so pleasantly surprised over this show!






- Frederik Lund Lyreskov.

-
-
-