CPHFW AW16 favs 1 - for the guys

Som I ved, så har jeg en svaghed for nye designere. Det er altid nogle af de shows, som jeg ser mest frem til under modeugen, for du ved aldrig hvad du kommer til at se. Det kan enten være helt vildt godt eller helt vildt dårligt. Én ting er dog sikkert: man bliver altid overrasket, da det er designere, hvis essens, du ikke kender i forvejen. 
I år var der blandt andet Krüger, som jeg faktisk godt kendte til i forvejen, så jeg glædede mig meget til hendes show. Jeg er vild med hendes valg af materialer og hvordan hun har blandet falsk læder med pels på en sporty måde. 
Der var specielt også én designer til VIA design showet ved navn Sara Diamant. Min kæbe faldt, da jeg så den lyserøde pels jakke og jeg er vild med det helt hvide sæt. Igen er der også interessante blandinger af materialer og det er noget jeg i den grad har en svaghed for også. 

As you know I have a soft spot for new designers. It's always some of the shows I look forward to the most during fashion week, because you never now what you're gonna see. It can either be really amazing or terribly bad. ONE thing is sure though: you always get surprised since it's designers whose essence you have no idea about.
This year Krüger took my attention. I actually new about the brand in advantage, so I was looking forward to her show. I'm loving her choice of materials and how she mixed faux leather with fur in a sporty way.
At the VIA design show a designer called Sara Diamant really caught my eye as well. My jaw dropped when I saw the pink fur jacket and I'm dying for the all-white set. Again there is an interesting mix of materials and that's definitely something I have a soft spot for as well. 





Pictures by Copenhagen Fashion

- Frederik Lund Lyreskov


-
-
-