Cloud aura

Der sker ikke så meget vildt spændende for tiden. Mit liv er virkelig bare: gå i skole, tage på arbejde, tage ud og så starter det igen næste dag. Her den anden dag holdte min gode ven en fest, hvor dress code var, at man skulle have formelt tøj på. Jeg er ikke så stor fan af formelt tøj og jeg ejer ikke rigtig noget formelt tøj, men formåede alligevel at finde noget at tage på alligevel. Det meste af tøjet af faktisk fra den gang jeg var 13 - 14 år og mærkevarer var det sejeste. 

Not much truly exciting is happening at the moment. My life really is just: go to school, go to work, go out and then it starts over the next day. The other day my good friend had a party where the dress code was to wear formal wear. I'm not a big fan of formal wear and I don't really own any formal wear, but managed to put something together anyways. Most of the clothes are actually from when I was 13 - 14 years old and it was all about the right brands. 

Burberry skjorte // Louis Vuitton taske // D&G bælte // Bertoni bukser // Nike TN sko // Vintage solbriller
Burberry shirt // Louis Vuitton bag // D&G belt // Bertoni pants // Nike TN shoes // Vintage sunglasses

- Frederik Lund Lyreskov
-
-
-