Entropy

Den sidste dag til CPHFW var jeg i næsten helt hvidt. Jeg elsker at have et helt hvidt outfit på. Da jeg var i London for nogle måneder siden gik jeg rundt i Camden og kiggede på en masse små markeder og faldt over den her gennemsigtige jakke, den kostede kun 10£, så jeg blev nødt til at købe den. Jeg synes, at den pepper det helt hvide outfit ret godt op! Fredag var en af de mest travle dage til modeugen for mit vedkommende og det var ikke lige det varmeste outfit at have på i Februar måned, men jeg overlevede lige! 

The last day of CPHFW I was in almost all white. I love wearing an all-white outfit. When I was in London a few months ago I was walking around in Camden looking at a lot of little markets and I stubbled upon this transparent jacket that was only 10£, so I had to buy it. I think that it spices up the all-white outfit very well. Friday was one of the busiest day of the fashion week for me and it weren't really the warmest outfit to wear in February, but I survived! 

Genbrugs jakke // Weekday rullekrave // Jean Phillip tanktop // Asos jeans // Y.R.U sko // vintage solbriller
Thrift store jacket // Weekday turtleneck // Jean Phillip tanktop // Asos jeans // Y.R.U. shoes // vintage sunglasses


- Frederik Lund Lyreskov

-
-
-