Give it 2 U

To af mine gode venner, Sebastian og Anna, skulle for nyligt lave en optagelsesprøve til Medie og Journalisthøjskolen. De havde fundet et badekar, en masse IKEA poser og nogle grøntsager og ville bruge mig som model til nogle billeder. Jeg synes faktisk at billederne blev rigtig fine, så jeg vil gerne dele dem med jer også. Jeg har (som sædvanlig) mine Cheap Monday Jeans på og så min vintage vendbare jakke, som jeg købte i LA tilbage i 2013, hvis I kan huske min blog post helt tilbage derfra

Two of my good friends, Sebastian and Anna, recently had do to an admission test for the Medie og Journalisthøjskolen. They would a bathtub, a lot of IKEA bags and some veggies and wanted to use me as a model for some pictures. I actually think the pictures turned out really nice, so I would like to share them with you as well. I am (as per usual) wearing my Cheap Monday jeans and then my vintage reversible jacket, that I bought in LA back i 2013, if you remember my blog post from back then.




First three pictures by Sebastian T. Thorsted



Last two pictures by Anna Skovgaard

- Frederik Lund Lyreskov



-
-
-