Vamos a la playa

Her for nylig var jeg i Barcelona med min gode ven, Sebastian. Det var mest for at lege turister og gå på opdagelse i byen. Vi boede hos en ven dernede lige midt i byen. Vi gik ud og drak en masse drinks og vin om aftenen og om dagen travede vi byen rundt efter interessante ting at se. Selvfølgelig så vi Sagrada Familia, men vi fandt også andre små sjove steder, som ikke var så turist agtige. Da jeg var i London købte jeg også denne jakke, som jeg nærmest har boet i henover vinteren. Den er bare så varm og dejlig. Og selvfølgelig havde jeg også Buffalo støvler på. 

Recently I was in Barcelona with my good friend, Sebastian. It was mostly to be turists and to go on adventure around the city. We lived at a friends there just in the center of the city. We went out and drank a lot of drinks and wine in the evening and in the day we wandered around the city looking for interesting stuff to see. Of course we saw Sagrada Familia, but we also found other fun small places, which weren't that turist-ish. When I was in London I bought this jacket, which practically lived during the winter. It's just so varm and cosy. And of course I wore Buffalo boots as well. 

Vintage bomberjakke // Burberry halstørklæde // Cheap Monday jeans // Buffalo støvler
Vintage bomberjacket // Burberry scarf // Cheap Monday jeans // Buffalo boots


- Frederik Lund Lyreskov
-
-
-