Fashion Killa

Den første dag til modeugen havde jeg det her outfit på. Jeg har længe haft de her jeans, men har aldrig rigtig kunne finde ud af, hvad jeg skulle have på til dem, da jeg normalt altid går i helt stramme jeans. Men det er jo blevet så moderne med huller i jeans, så jeg tænkte, at jeg lige ville tage hullerne et skridt længere, så jeg klippede kæmpe store huller i, så man også kunne se mine tatoveringer på mine ben. Jeg købte en hvid hættetrøje og klippede den til en crop top og jeg synes, at det passede ret godt til det lidt DIY og distressed look. Det var lidt koldt om aftenen, men det er et mine yndlings outfits, selvom det er så simpelt. 

The first day at fashion week I wore this outfit. I've had these jeans for a long time, but I've never really figured out what to wear with them since I usually only wear skinny jeans. But it's become so in to have holes in your jeans so I though I would take it one step further and cut giant holes in them so that you could see the tattoos on my legs as well. I bought a white hoodie and cut it into a crop top and I think it fit quite well to the kinda DIY and distressed look. It was a bit cold in the evening, but this is one of my favourite outfits even though it's so simple. 

Cheap Monday jeans // Burberry underbukser // Asos hættetrøje // vintage bomber jakke // vintage sko // vintage solbriller
Cheap Monday jeans // Burberry boxers // Asos hoodie // vintage bomber jacket // vintage shoes // vintage sunglasses


- Frederik Lund Lyreskov
-
-
-