Medium rare

Det er begyndt at blive koldt igen, så det her bliver nok et af de sidste sommer outfits i år. Jeg havde helt glemt, at jeg havde den her mesh t-shirt, så den blev jeg nødt til få brugt igen, for jeg synes selv, at den er super cool. Jeg er startet i skole igen, så derfor har der været lidt stille på bloggen, men jeg skal nok lige få lavet en masse flere posts. Det er jo også mode uge om nogle måneder og jeg er så småt allerede begyndt at planlægge outfits til det! 

It's starting to get cold again, so this is probably going to be one of the last summer outfits this year. I completely forgot that I had this mesh t-shirt so I had to use that a bit again because I personally think that it's super cool. I'm back at school again and that's why the blog has been a bit quiet, but I will get some more posts done. It is also fashion week in a few months and I've slowly begun plan what outfits to wear! 

vintage t-shirt // Adidas shorts // Adidas rygsæk // Adidas sokker // Buffalo støvler // vintage solbriller
vintage t-shirt // Adidas shorts // Adidas backpack // Adidas socks // Buffalo boots // vintage sunglasses


- Frederik Lund Lyreskov

-
-
-