No bad vibez

Som jeg skrev i en af mine tidligere blog posts, så er Sowet69 et af mine yndlingsmærker. Derfor har det her set fra dem også været noget af det jeg har haft på oftest denne sommer. Jeg synes det er jo så sjovt og friskt og så ser man også mere brun ud fordi det er hvidt. Jeg har aldrig rigtig fået taget et ordenligt billede med det på, men jeg har heldigvis haft det på så ofte, at jeg alligevel kunne finde et par billeder med det på! 

As I wrote in one of my previous blog posts, Sowet69 is one of my favourite brands. That is also the reason why this set is one of my most often worn items this summer. I think it's so fun and fresh og then you also look more tan because it's white. I never really got a proper picture taken while wearing it, but luckily I've worn it so often that I was able to find some pictures wearing it anyways. 


Sowet69 shorts // Sowet69 t-shirt // Buffalo støvler // Adidas sokker // Adias rygsæk // vintage solbriller
Sowet69 shorts // Sowet69 t-shirt // Buffalo boots // Adidas socks // Adidas backpack // vintage sunglasses


- Frederik Lund Lyreskov

-
-
-