Wurp

Et andet outfit jeg havde på til modeugen var det her outfit og det er helt klart også et af mine yndlings outfit, som jeg nogensinde har ejet. Jeg købte faktisk til sidste modeuge, men da det skulle sendes fra Taiwan eller sådan noget kom det ikke hjem i tide. Det er fra et af mine yndlingsmærker: Sowet69 og jeg har ville have det her outfit i så lang tid, så da det endelig kom på tilbud blev jeg nødt til at købe det. Jeg synes det er så cool, at det matcher mønsteret på mine Nike sko. 

Another outfit I wore at fashion week was this outfit and it is definitely also one of my all time favourite outfits that I've ever owned. I actually bought for the last fashion week but it had to be shipped all the way from Taiwan or something like that so I didn't get it in time. It's from one of my favourite brands: Sowet69 and I've wanted this outfit in such a long time so when it finally got on sale I had to buy it. I think it's so cool that it matches the pattern on my Nike shoes. 

Sowet69 trøje // Sowet69 bukser // Nike TN sko // vintage solbriller
Sowet69 shirt // Sowet69 pants // Nike TN shoes // vintage sunglasses


- Frederik Lund Lyreskov
-
-
-